W lutym i marcu eksperci PRownii w ramach realizacji projektu pn.: „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents” opracowali dla podmiotów inkubowanych:

  • 6 strategii budowania marki
  • 2 strategie sprzedaży
  • 1 strategię marketingową
  • 4 wizualizacje
  • 3 strony www

W ramach strategii budowania marki eksperci PRownii stworzyli dokumenty, które zawierały m.in.:

  • Kluczowych adresatów marki
  • Wartości oferowane przez markę
  • Wizję i misję marki
  • Kluczowe korzyści marki
  • Cele marketingowe
  • Dokładne określenie rynku docelowego
  • Analizę konkurencji
  • Segmentację klientów
  • Politykę cenową

Strategie tworzone były dla start-upów oferujących rozwiązania z różnych dziedzin m.in. VR, IT, czy healthcare.

Platforma startowa dla nowych pomysłów „Hub of Talents” to nowoczesny projekt adresowany do młodych innowatorów, realizowany przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny (BPN-T) w porozumieniu z pięcioma innymi technoparkami z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego.

Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie platformystartowe.gov.pl lub bpnt.bialystok.pl