Zakończyliśmy prowadzenie szkoleń pt. „Marketing usług lotniczych i spedycji”, które prowadzimy w ramach projektu „Jak przewieźć słonia samolotem” w Technikum Lotniczym w Warszawie, na zlecenie Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej. Zajęcia rozpoczęły się we wrześniu 2014 r. a zakończyły pod koniec czerwca 2015 r. Podczas zajęć, omawiając zagadnienia marketingu i spedycji staraliśmy się „zaszczepić” w uczniach zainteresowanie nowoczesnymi formami marketingu, a zwłaszcza promocji.
Pozostałe aktualności
- O klimacie w szkołach Polski Wschodniej!
- Dzieciaki Mleczaki na start!
- Zakończenie projektu „Dzieciaki Mleczaki”
- Laureaci konkursu „PROJEKT: SZKOŁA!”
- „Lekcja o Funduszach Europejskich”
- Wesołych Świąt!
- uDOSTĘPniacze są wśród nas! 591 warsztatów wcieleniowych za nami!
- Wielki finał Turnieju Gry Planszowej „Czas na Start-up!
- Kto został uDOSTĘPniaczem?
- Za nami Dziecięcy Piknik Mleczny w Korycinie!