PRownia – Sztuka Relacji wygrała przetarg na organizację i przeprowadzenie szkolenia z zakresu produkcji spotów reklamowych, właściwego doboru mediów, w tym wykorzystania mediów społecznych (social media) w kampaniach społecznych.

Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla Instytucji Realizujących projekty w ramach obszaru tematycznego „ochrona zdrowia” – Cel 1 Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy na rzecz Ministerstwa Zdrowia. Jest ono współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Programy realizowane w ramach Celu 1 – promocji zdrowego trybu życia oraz zapobiegania chorobom zakaźnym to:

  • Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej, zachowajrownowage.pl 
  • Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców, zebymalegodziecka.pl 
  • Zapobieganie zakażeniom HCV, hcv.pzh.gov.pl
  • Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, zdrowiewciazy.pl 

Szkolenie będzie miało wymiar praktyczny i zostanie przeprowadzone przez trenera PRowni w formie warsztatów. Podczas niego uczestnicy dokonają analizy oraz odbędą dyskusję na temat spotów już wcześniej zrealizowanych w poszczególnych projektach, które zostały wyżej wymienione. Ponadto w dyskusji zostaną omówione najnowsze kampanie społeczne oraz najważniejsze trendy w marketingu i e-marketingu.