W lutym i marcu eksperci PRownii w ramach realizacji projektu pn.: „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents” opracowali dla podmiotów inkubowanych:
- 6 strategii budowania marki
- 2 strategie sprzedaży
- 1 strategię marketingową
- 4 wizualizacje
- 3 strony www
W ramach strategii budowania marki eksperci PRownii stworzyli dokumenty, które zawierały m.in.:
- Kluczowych adresatów marki
- Wartości oferowane przez markę
- Wizję i misję marki
- Kluczowe korzyści marki
- Cele marketingowe
- Dokładne określenie rynku docelowego
- Analizę konkurencji
- Segmentację klientów
- Politykę cenową
Strategie tworzone były dla start-upów oferujących rozwiązania z różnych dziedzin m.in. VR, IT, czy healthcare.
Platforma startowa dla nowych pomysłów „Hub of Talents” to nowoczesny projekt adresowany do młodych innowatorów, realizowany przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny (BPN-T) w porozumieniu z pięcioma innymi technoparkami z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego.
Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie platformystartowe.gov.pl lub bpnt.bialystok.pl