Eksperci PRowni Sztuka Relacji rozpoczęli działania promocyjne poświęcone Wschodniemu Szlakowi Rowerowemu Green Velo, poprzez kompleksowe prowadzenie 3 kanałów społecznościowych: Facebook`a, Instagram`a, i Youtube`a.<p/ style=”text-align: justify;”>
Green Velo to spektakularny projekt rowerowy, organizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Obejmuje ponad 2000 km specjalnie wytyczonej trasy, która prowadzi przez piękne krajobrazy wschodniej części Polski.<p/ style=”text-align: justify;”>
Działania PRowni na portalach społecznościowych obejmują promowanie informacji:
-
- <p/ style=”text-align: justify;”>
- O imprezach i wydarzeniach, na których zaplanowano promocję szlaku Green Velo
<p/ style=”text-align: justify;”>
- O najciekawszych publikacjach w mediach dotyczących szlaku Green Velo
<p/ style=”text-align: justify;”>
- O atrakcjach turystycznych znajdujących się na szlaku Green Velo i w jego korytarzu, z proporcjonalnym uwzględnieniem każdego z pięciu województw, przez które przebiega powstały szlak rowerowy
<p/ style=”text-align: justify;”>
- O dwunastu „Królestwach Rowerowych” – elementów portalu Green Velo, opisujących poszczególne fragmenty szlaku
<p/ style=”text-align: justify;”>
- O poszczególnych działach portalu Green Velo – w tym interaktywnej mapie, plenerze wycieczek, kalendarzu imprez oraz poradach ekspertów rowerowych
<p/ style=”text-align: justify;”>
- O modzie na zdrowy tryb życia, popularyzujące aktywność fizyczną i turystykę rowerową
<p/ style=”text-align: justify;”>
- Kreujące pozytywny wizerunek Polski Wschodniej jako miejsca przyjaznego turystom, w którym można realizować swoje pasje i hobby
<p/ style=”text-align: justify;”>
- Nawiązujące do ważnych wydarzeń, świąt, rocznic lub innych dni uważanych w Polsce za szczególne
<p/ style=”text-align: justify;”>